Wersje językowe
Waluty
Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy, proces reklamacji.

W przypadku zwrotu i reklamacji prosimy o kontakt z opiekunem hurtowym:

tel: (+48) 606-661-931
e-mail: b2b@buos.com.pl

 

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Nabywca może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy.

Prawo odstąpienia nie przysługuje Nabywcy w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:

  1. świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Nabywcy, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
  2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

W przypadku skorzystania przez Nabywcę z prawa do odstąpienia od umowy towar zakupiony na platformie B2B  należy zwrócić niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. Wraz z towarem należy odesłać dołączone do niego akcesoria oraz dokumenty, w szczególności instrukcje, w tym dotyczące montażu, kartę gwarancyjną i inne związane dokumenty (w tym także dokument zakupu).

W przypadku odstąpienia przez Nabywcę od umowy sprzedaży, Sprzedający dokona zwrotu ceny towaru i kosztów przesyłki niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Nabywcę lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu wedle wyboru Nabywcy.

Gdy towar jest niezgodny z umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) należy go odesłać na adres Sklepu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową oraz dowód zakupu towaru lub jego kopię.

Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Sprzedającego nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl